مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1397 ساعت 13:252018-11-09بين الملل

جمعیت الوفاق: نتانیاهو و صهیونیست ها در بحرین جایی ندارند


جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت رژیم آل خلیفه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به بحرین، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ دانست.

- جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت رژیم آل خلیفه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به بحرین، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را "خیانتی بزرگ" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای در واکنش به اخبار منتشر شده درباره سفر احتمالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه اعلام کرد که عادی سازی روابط با اسراییل خیانتی است بزرگ و نتانیاهو و صهیونیست ها هیچ جایی در بحرین ندارند.

الوفاق تاکید کرد: اخبار منتشر شده در رسانه ها درباره دعوت نظام آل خلیفه از بنیامین نتانیاهو برای سفر به بحرین، اقدامی تحریک آمیز است و ملت بحرین را با چالشی بزرگ و خطرناک مواجه می کند و نشان می دهد که این تغییر سیاست (آل خلیفه) همه ارزش ها و تعهدات انسانی و اسلامی ملت بحرین نسبت به مسئله محوری امت عربی و اسلامی یعنی مسئله قدس و فلسطین اشغالی را مصادره می کند.

در این بیانیه آمده است: سکوت نظام بحرین در مقابل انتشار چنین اخباری یک نشانه شوم و بیانگر احتمال وجود پروژه های خصمانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت الوفاق: نتانیاهو و صهیونیست ها در بحرین جایی ندارند

جمعیت الوفاق: نتانیاهو و صهیونیست ها در بحرین جایی ندارند