مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آبان 1397 ساعت 14:012018-11-08بين الملل

گاردین: 7 هزار خانوار در انگلیس همچنان از تلویزیون سیاه و سفید استفاده می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل روزنامه گاردین انگلیس، سازمان ارائه دهنده حق پخش تلویزیونی انگلیس فاش کرد که با گذشت بیش از 50 سال از ظهور تلویزیون های رنگی، - سازمان ارائه دهنده حق پخش تلویزیونی انگلیس اعلام کرد که 7 هزار خانوار در این کشور همچنان از تلویزیون سیاه و سفید استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل روزنامه گاردین انگلیس، سازمان ارائه دهنده حق پخش تلویزیونی انگلیس فاش کرد که با گذشت بیش از 50 سال از ظهور تلویزیون های رنگی، 7 هزار خانوار در بریتانیا همچنان از تلویزیون های سیاه و سفید استفاده می کنند.

براساس این گزارش، لندن با 1768 دستگاه میزبان بیشترین خانوار هایی است تلویزیون سیاه و سفید نگاه می کنند، بعد از آن وست میدلندز با 431 دستگاه و سپس منچستر با 390 دستگاه قرار دارند.

در مجموع 7161 خانه در بریتانیا از سال 1967 تلویزیون های خود را به تلویزیون رنگی تغییر نداده اند.

جیسون هیلی سخنگوی این سازمان می گوید که بیشتر از نیمی از انگلیسی ها اکنون دارای تلویزیون های با قابلیت ارتباط با اینترنت هستند و این خیلی جالب است که 7 هزار خانوار هنوز دوست دارند برنامه های مورد علاقه خود را سیاه و سفید ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: 7 هزار خانوار در انگلیس همچنان از تلویزیون سیاه و سفید استفاده می کنند

گاردین: 7 هزار خانوار در انگلیس همچنان از تلویزیون سیاه و سفید استفاده می کنند