مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 آبان 1397 ساعت 09:202018-11-08اقتصادي

صنعت نفت باید صد درصد خودکفا شود


استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت استقلال کامل کشور در بخش صنعت نفت و لزوم خودکفایی در این بخش، گفت: اقدام شایسته جهاد دانشگاهی در تولید مته های حفاری موجب غرور و افتخار است و اکنون لازم است برنامه ریزی برای تولید دیگر کالاهای اساسی مورد نیاز صنعت نفت .

- استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت استقلال کامل کشور در بخش صنعت نفت و لزوم خودکفایی در این بخش، گفت: اقدام شایسته جهاد دانشگاهی در تولید مته های حفاری موجب غرور و افتخار است و اکنون لازم است برنامه ریزی برای تولید دیگر کالاهای اساسی مورد نیاز صنعت نفت نیز توسط جهاد دانشگاهی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از روند آماده سازی خط تولید انبوه مته های حفاری در جهاد دانشگاهی خوزستان، با تاکید بر ضرورت استقلال کشور در کالاهای اساسی، اظهار کرد: بنده شخصا به استان خوزستان تعصب دارم و علاقمند هستم که استان خوزستان در بسیاری موارد منشاء اثر باشد و بسیاری از کالاهای مورد نیاز صنعت، به ویژه در حوزه نفت، در استان تولید شود.

خوزستان دارای منابع عظیم و ظرفیت های خدادادی متعددی مانند منابع عظیم نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، آب های روان و مرزها و موارد مشابه است، این در حالی است که نگاه به استان، آنگونه که باید نیست؛ در نتیجه باید تلاش کنیم که از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت نفت باید صد درصد خودکفا شود

صنعت نفت باید صد درصد خودکفا شود