مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آبان 1397 ساعت 10:452018-11-06دانش

تدوین آیین نامه ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم وصنعت


معاون آموزشی دانشگاه علم وصنعت از تدوین آیین نامه ظرفیت تحصیلات تکمیلی اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس این آیین نامه توزیع هدایت پایان نامه های دانشجویان توسط اساتید بر اساس عملکرد پژوهشی و آموزشی صورت می گیرد.

- دکتر ابوالفضل واحدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات آیین نامه ظرفیت تحصیلات تکمیلی اعضای هیات علمی پرداخت و اظهار کرد: ظرفیت پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علم و صنعت قاعدتا بر اساس امکانات و تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه مشخص می شود.

اما دانشگاه علم و صنعت در حال تدوین آیین نامه ای است که بر اساس آن ظرفیت هدایت پایان نامه ها و رساله های دانشجویان توسط اساتید بر اساس میزان عملکرد پژوهشی و آموزشی آنها تعیین شود و اینگونه نباشد که هدایت دانشجویان را بین اعضای هیات علمی بطور مساوی تقسیم کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با تدوین آیین نامه فوق ظرفیت هدایت دانشجویان برای اساتیدی که فعال تر هستند و زمان بیشتری بر روی هدایت پایان نامه ها و سمینارهای دانشجویان قرار می دهند و این پایان نامه ها نیز خروجی های بهتری دارند، افزایش می یابد و در مقابل ظرفیت دانشجویان برای اعضای هیات علمی که کمتر فعال هستند، کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین آیین نامه ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم وصنعت

تدوین آیین نامه ظرفیت تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم وصنعت