مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 18:512018-11-05سياسي

سامانه های ضد موشک کروز در رزمایش پدافند هوایی بکارگیری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی 97، - فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مقابله با هواپیما های دور ایستا و موشک های کروز با بکارگیری سامانه های ضد کروز در رزمایش مشترک پدافند هوایی 97 به خوبی تمرین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی 97، در منطقه پدافندی عاشورای سپاه افزود: بکارگیری تجهیزات و سامانه های بومی از جمله سامانه موشکی سوم خرداد با قابلیت تحرک پذیری و توان تاکتیکی بالا و نیز درگیری با چند هدف به طور همزمان از وجوه برجسته این رزمایش است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با بهره گیری از تجارب چهار دهه تحریم تسلیحاتی کشور و تکیه بر توان داخلی، تجهیزات و سامانه های پدافندی روز با نشان ایرانی از ایده تا محصول تولید و توانمندی ها و آمادگی های دفاعی میهن اسلامی برابر تهدیدات احتمالی و متصور در حد اطمینان بخشی ارتقا یافته است.

وی برگزاری رزمایش پدافندی در وسعت بیش از 500 هزار کیلومتری از خاک ایران اسلامی را نشان از گستردگی این رزمایش دانست و اظهار داشت: در این رزمایش سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های ضد موشک کروز در رزمایش پدافند هوایی بکارگیری شد

سامانه های ضد موشک کروز در رزمایش پدافند هوایی بکارگیری شد