مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آبان 1397 ساعت 09:262018-11-05دانش

شرایط پذیرش و انتقال داوطلبان ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر ماه که در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام نموده اند و به جهت پذیرش قطعی در یکی از اعلام نتایج مراحل قبل امکان شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت این مرحله از آن ها سلب شده است، - دانشگاه آزاد اسلامی ضوابط نقل و انتقال و پذیرش داوطلبان ذخیره رشته های علوم پزشکی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر ماه که در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام نموده اند و به جهت پذیرش قطعی در یکی از اعلام نتایج مراحل قبل امکان شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت این مرحله از آن ها سلب شده است، می توانند با توجه به ضوابط اعلام شده اقدام نمایند.

کلیه پذیرفته شدگان اعلام نتایج 25 شهریور ماه و 23 مهر ماه در صورت عدم ثبت نام و اشتغال به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی لازم است به جهت استفاده از تسهیلات تغییر رشته و یا انتقال حداکثر تا پایان وقت اداری 15 آبان ماه به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام نمایند.

گفتنی است، کسب حد نصاب نمره توسط دانشجو از جمله شرایط لازم برای استفاده از این تسهیلات خواهد بود و داوطلبانی که در مهلت مقرر اقدام ننمایند امکان استفاده از این تسهیلات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پذیرش و انتقال داوطلبان ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

شرایط پذیرش و انتقال داوطلبان ذخیره پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد