مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 14:452018-11-04بين الملل

بغداد: موضع عراق در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران منطقی و مناسب خواهد بود


سخنگوی وزارت خارجه عراق با بیان اینکه موضع این کشور در رابطه با بازگرداندن تحریم های آمریکا علیه ایران منطقی و مناسب خواهد بود، گفت: این موضع بزودی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، احمد محجوب، سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق امروز(یکشنبه) در یک گفت وگوی تلویزیونی گفت: موضع عراق در رابطه با تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بزودی و در شب اجرای این تحریم ها صادر می شود.

وی افزود: عراق در بالاترین سطوح آماده واکنشی موضوعی، منطقی و مناسب به تصمیم آمریکا در رابطه با تحریم ایران است به خصوص اینکه عراق همسایه ایران است و در این راستا موضع دارد.

سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد: واکنش عراق بزودی اعلام می شود و این واکنش واضح و باتوجه به منافع ملی عراق خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه عراق پیش از این نیز در واکنش به بیانیه اخیر سفارت واشنگتن در بغداد درباره ایران تاکید کرد: عراق دخالت در امور داخلی بویژه مسائل مربوط به اصلاح ساختار و وضعیت نیروهای امنیتی خود که تحت فرماندهی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح است را نمی پذیرد.

عراق امیدوار است سفارت آمریکا در بغداد بخش ناسازگار اظهارات خود با قواعد و عرف دیپلماتیک را حذف کند و از تکرار آن در آینده نیز بپرهیزد و قواعد و قوانین بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد: موضع عراق در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران منطقی و مناسب خواهد بود

بغداد: موضع عراق در رابطه با تحریم های آمریکا علیه ایران منطقی و مناسب خواهد بود