مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آبان 1397 ساعت 10:562018-11-04بين الملل

وزیر صهیونیست: جنگ گسترده علیه غزه آخرین گزینه ما است


وزیر ساخت وساز رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه بهبود اوضاع نوار غزه در راستای منافع این رژیم است، افزود جنگ علیه غزه آخرین گزینه تل آویو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوآو گالانت وزیر ساخت و ساز و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد امکان به راه انداختن جنگ فراگیر علیه نوار غزه آخرین گزینه این رژیم خواهد بود.

بر اساس گزارش جروزالم پست ؛ گالانت ادامه داد بهبود اوضاع انسانی در نوار غزه در راستای منافع امنیتی اسراییل است و قبل از رسیدن به هر توافقی با حماس، باید آتش بس برقرار و راهپیمایی های بازگشت در مرز غزه متوقف شود.

وی ادعا کرد: در صورتی که این راهپیمایی ها متوقف شود ما نیز با تسهیلاتی در گذرگاه ها، افزایش منطقه صید در غزه و بهبود برق و سوخت پاسخ خواهیم داد.

گالانت در ادامه به ایران نیز پرداخت و مدعی شد مشکل امنیتی و راهبردی خطرناک تری که اسراییل با آن روبروست ایران است، این کشور تلاش می کند به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

وزیر ساخت و ساز رژیم صهیونیستی سپس ادعا کرد: ایرانی ها تلاش می کنند میان اسراییل و دولت های همسایه جنگ فرسایشی به راه بیندازند تا با خریدن وقت، به هدف اصلی خود یعنی حفظ زرادخانه هسته ای برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صهیونیست: جنگ گسترده علیه غزه آخرین گزینه ما است

وزیر صهیونیست: جنگ گسترده علیه غزه آخرین گزینه ما است