مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آبان 1397 ساعت 16:002018-11-02بين الملل

درخواست حبس های طولانی مدت برای رهبران جدایی طلب کاتالونیا


دادستان اسپانیا مجازات 25 سال حبس برای معاون سابق رییس منطقه کاتالونیا و همین طور 17 سال حبس برای هشت تن دیگر از رهبران استقلال طلب این منطقه درخواست کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه ال پایس اسپانیا امروز جمعه در گزارشی نوشت: دادستان اسپانیا برای اوریل خونکوئراس، معاون رییس سابق کاتالونیا تقاضای مجازات 25 سال حبس را مطرح کرده و هشت تن دیگر از رهبران این منطقه نیز با درخواست مجازات 17 سال حبس روبرو شده اند.

پیش از این دادگاه عالی اسپانیا دستور داده بود که رهبران سابق کاتالونیا به اتهام شورش و اختلاس در اعتبارات دولتی از بابت اقداماتشان بعد از همه پرسی استقلال سال 2017 محاکمه شوند.

این گزارش در آستانه اولین سالگرد زندانی کردن فعالان استقلال طلب کاتالونیایی که از بعد از همه پرسی استقلال اکتبر 2017 اتفاق افتاد، انتشار یافته است.

کارلس پوجدمون رهبر سابق کاتالونیا که هم اکنون در تبعید در بلژیک زندگی می کند در اظهار نظر درباره وضعیت این منطقه اخیرا وعده داده است که نهادی با نام شورای جمهوری به رهبری او تشکیل خواهد شد تا امور این منطقه را به دست بگیرد.

در تاریخ اول اکتبر 2017 کاتالونیا یک همه پرسی استقلال برگزار کرد که در آن 90 درصد به نفع استقلال از اسپانیا رای دادند اما این همه پرسی با محکومیت و واکنش شدید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حبس های طولانی مدت برای رهبران جدایی طلب کاتالونیا

درخواست حبس های طولانی مدت برای رهبران جدایی طلب کاتالونیا