مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آبان 1397 ساعت 15:462018-11-02اقتصادي

قیمت خودرو اشباع شده و بیش از این افزایش نمی یابد/ قیمت‎های فعلی غیرواقعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سعید موتمنی در واکنش به کاهش پلکانی قیمت خودرو در بازار گفت: اکنون قیمت خودرو های داخلی غیرواقعی است؛ - قیمت خودرو اشباع شده و بیش از این افزایش نمی یابد/ نرخ‎ها غیرواقعی است رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران با تاکید بر اینکه در بازار خودرو، دیگر افزایش نرخ نخواهیم داشت، گفت: قیمت ها به اندازه کافی بالا رفته است و دیگر کشش ندارد؛ مردم نیز اکنون منتظر ثبات قیمتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سعید موتمنی در واکنش به کاهش پلکانی قیمت خودرو در بازار گفت: اکنون قیمت خودرو های داخلی غیرواقعی است؛ در سه ماه گذشته برخی خودرو ها رشد 50 درصدی داشت و این سبب شد قیمت خودرو در بازار، 50 تا 60 درصد گران تر از قیمت کارخانه باشد.

هر خودرو قیمت مشخصی دارد.

باید بپرسیم در این مدت کوتاه چه اتفاقی افتاد که خودروی 206 تیپ 2 از 38 میلیون به 60 میلیون تومان رسید؛ یا قیمت خودروی 60 میلیون تومانی به حدود 100 میلیون تومان رسیده است.

** قیمت ها کاهش می یابد به گفته این مقام صنفی، قیمت های غیرواقعی، دیر یا زود باید به نرخ اصلی خودرو نزدیک می شد، زیرا قیمت ها اشباع شده است و دیگر جایی برای افزایش قیمت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودرو اشباع شده و بیش از این افزایش نمی یابد/ قیمت‎های فعلی غیرواقعی است

قیمت خودرو اشباع شده و بیش از این افزایش نمی یابد/ قیمت‎های فعلی غیرواقعی است