مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آبان 1397 ساعت 09:402018-11-01فناوري

ترمز رشد فیس بوک کشیده شده است!


این طور که به نظر می رسد رشد بی وقفه تعداد کاربران و محبوبیت فیس بوک متوقف شده و استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی رو به افول گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اینکه شبکه اجتماعی فیس بوک در یک دهه اخیر عملکرد بسیار قابل قبول و دور از انتظاری داشته و توانسته خیل عظیمی از کاربران را از سراسر جهان به سمت و سوی خود جذب کند و رشد بی وقفه و استقبال بی نظیری را برای خود در میان سایر شبکه های اجتماعی رقیب به ثبت برساند، اما حالا در یکی دوسال اخیر با توجه به رسوایی های اخیر فیس بوک، به نظر می رسد که دیگر کاربران علاقه ای به استفاده از آن ندارند و به نشانه اعتراض به سمت و سوی بستن حساب های کاربری خود در این شبکه اجتماعی حرکت کرده اند.

تقریبا اوایل سال جاری 2018 میلادی بود که شبکه اجتماعی فیس بوک درگیر بزرگ ترین رسوایی در طول تاریخ خود شد، چراکه اخبار بسیاری مبنی بر همکاری فیس بوک با یک موسسه تحقیقاتی به نام کمبریج آنالتیکا و افشای اطلاعات خصوصی خیل عظیمی از کاربران فیس بوکی منتشر شد.

گزارش های منتشره نشان می داد که اطلاعات بیش از 87 میلیون نفر از کاربران فیس بوک در این همکاری به سرقت رفته و افشا شده است.

پس از آنکه رسانه های خبری بسیاری گزارش کردند که شبکه اجتماعی فیس بوک در انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانش دست داشته است، مردم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمز رشد فیس بوک کشیده شده است!

ترمز رشد فیس بوک کشیده شده است!