مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 آبان 1397 ساعت 09:402018-10-31سياسي

لایحه «استفاده از صندلی کودک در خودرو» در انتظار تصویب مجلس


دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور گفت: طرح «الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو» که به صورت لایحه به دولت فرستاده شده، در حال بررسی در مجلس است.

- لایحه استفاده از صندلی کودک در خودرو در انتظار تصویب مجلس دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور گفت: طرح الزام استفاده از صندلی کودک در خودرو که به صورت لایحه به دولت فرستاده شده، در حال بررسی در مجلس است.

پوریا محمدیان یزدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح الزام استفاده از صندلی کودک خودرو ابتدا به ساکن در جلسات کمیسیون ایمنی راه مطرح و در کمیته های تخصصی آنها بررسی شد، اظهارکرد: با وجود این بررسی ها اما متوجه شدیم در دنیا به موضوع استفاده از صندلی کودک در خودرو پرداخته شده است و این موضوع را به عنوان یکی از الزامات قانونی کنترل می کنند.

در حقیقت مانند الزام بستن کمربند، استفاده از صندلی کودک نیز در دنیا اجباری است.

وی ادامه داد: پس از آن از دستگاه های مختلف پیشنهاداتی مطرح شد و در کمیته های آنان نیز این موضوع نهایی و در نهایت به عنوان مصوبه کمیسیون ایمنی راه ها به دولت ارجاع شد؛ زیرا باید در قالب یک لایحه ارسال می شد.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور گفت: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح و در آنجا نیز از دستگاه های مختلف دعوت و نقطه نظرها گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه «استفاده از صندلی کودک در خودرو» در انتظار تصویب مجلس

لایحه «استفاده از صندلی کودک در خودرو» در انتظار تصویب مجلس