مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1397 ساعت 09:202018-10-30پزشكي

‎بیماری های تنفسی، گوارشی و عضلانی، شایع ترین بیماری ها در کربلا


‎نماینده شرکت شهر سالم در کربلا، خدمات این مجموعه به خدام الحسین را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ‎دکتر محمود امانی - نماینده شرکت شهر سالم در کربلا با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات شرکت شهر سالم در کربلا برای پوشش پیاده روی اربعین گفت: حضور نیروهای شرکت شهر سالم برای ارائه خدمات در کربلا و نجف، هم زمان با حضور نیروهای خدمات شهری است، یعنی با مستقر شدن خدام الحسین، شرکت شهر سالم هم خدماتش را ارائه می دهد.

‎وی با بیان اینکه ارائه خدمات ما در دو بخش خدمات بهداشتی و درمانی‎صورت می گیرد، گفت: این خدمات تا دو سه روز پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

‎امانی با اشاره به خدمات بهداشتی گفت: این خدمات شامل توصیه های بهداشتی به همکاران نیروهای خدمات شهری و نظارت بر فعالیت نیروهای پشتیبانی مانند سیستم پخت و پز، ارائه غذا، رعایت اصول بهداشتی و.

است.

‎نماینده شرکت شهر سالم در کربلا در مورد خدمات حوزه درمان نیز با بیان اینکه در این حوزه نیز خدماتی که به صورت روتین در هر مجموعه درمانی ارائه می شود، اینجا هم به خدام الحسین ارائه می دهیم، افزود: ما اینجا با امکانات موجود، تقریبا برای ارائه خدمات به همه بیماران آمادگی داریم، بویژه بیماری هایی که شایع است و اینجا معمولا اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎بیماری های تنفسی، گوارشی و عضلانی، شایع ترین بیماری ها در کربلا

‎بیماری های تنفسی، گوارشی و عضلانی، شایع ترین بیماری ها در کربلا