مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1397 ساعت 17:062018-10-29دانش

نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر با محور های مهندسی برق قدرت- کنترل- الکترونیک- مخابرات مهندسی کامپیوتر، - نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در 6 رشته و چهار گرایش مختلف در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر با محور های مهندسی برق قدرت- کنترل- الکترونیک- مخابرات مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، کاربرد ریاضی، مدیریت و اقتصاد در مهندسی برق و کامپیوتر و مهندسی پزشکی، در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار می شود.

گفتنی است، این کنفرانس به منظور بررسی اندیشه ها و فناوری های نو در قالب محور های کنفرانس، بررسی و ارائه راهکار های تعامل مؤثر مهندسی و تحقیقات بین رشته ای، زمینه سازی در راستای تشویق و ترغیب همه ارگان ها و افراد فعال و مؤثر به استفاده از فناوری های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر و آشنایی بیشتر دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر با صنایع مرتبط برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این کنفرانس می توانند تجربیات و تحقیقات خود را به صورت مقاله تدوین و تا 15 آبان جاری به دبیرخانه کنفرانس واقع در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قائم شهر دانشکده فنی و مهندسی معاونت پژوهش و فناوری یا به ساری، میدان اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار می شود

نخستین کنفرانس مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار می شود