مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 14:112018-10-28دانش

شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلیمانیه عراق راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و هیأت همراه با هدف تبیین مرجعیت علمی دانشگاه در منطقه، - معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با تکیه بر اتفاق نظر طرفین و نیاز این منطقه به پرستار و ماما مقرر شد راه اندازی این شعبه با دو رشته پرستاری و مامایی و با سرمایه گذاری بخش های خصوصی و دولتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، رامین کردی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و هیأت همراه با هدف تبیین مرجعیت علمی دانشگاه در منطقه، حرکت در جهت اقتصاد مقاومتی و ارائه خدمات تخصصی منجر به درآمد ارزی به اقلیم کردستان عراق سفر کردند.

رامین کردی در توضیح برنامه های این سفر گفت: در این سفر از امکانات و ظرفیت های آکادمیک اقلیم کردستان بازدید شد و فرصت تبیین اهداف بین المللی دانشگاه در این منطقه را به دست آوردیم.

وی با اشاره به بازدید این هیات از دانشگاه علوم پزشکی اربیل، دانشگاه های سلیمانیه، پلی تکنیک سلیمانیه، کرکوک و تعدادی دانشگاه خصوصی و بیمارستان در این شهرها، خاطرنشان کرد: همچنین در جلساتی با یوسف گوران، وزیر آموزش عالی اقلیم کردستان، روسا و هیات رییسه دانشگاه های مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلیمانیه عراق راه اندازی شد

شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلیمانیه عراق راه اندازی شد