مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1397 ساعت 11:502018-10-28سياسي

بحران مالی بیمه ها و درخواست بودجه ای بیمه سلامت از مجلس


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: باید یک بار برای همیشه مشکل بودجه ای بیمه ها را حل کنیم، بودجه را واقعی ببینیم، مطالبات را به روز کنیم و به مسئول بیمه بگوییم وقتی پول ندارید حق ندارید تعهد ایجاد کنید.

- بحران مالی بیمه ها و درخواست بودجه ای "بیمه سلامت" از مجلس مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: باید یک بار برای همیشه مشکل بودجه ای بیمه ها را حل کنیم، بودجه را واقعی ببینیم، مطالبات را به روز کنیم و به مسئول بیمه بگوییم وقتی پول ندارید حق ندارید تعهد ایجاد کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس طاهر موهبتی در آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت با بیان اینکه سوم آبان ماه مصادف با سالروز تصویب قانون بیمه همگانی است، گفت: بر اساس اصل 29 قانون اساسی که دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی را تکلیفی برای حاکمیت و دولت و حقی همگانی برای شهروندان دانسته، سازمان خدمات درمانی که امروز با عنوان سازمان بیمه سلامت ایران است، تاسیس شد.

امروز بعد از 23 سال از تاسیس این سازمان، شاهد پوشش جمعیت 40 میلیون نفر از ایرانیان هستیم که 85 درصدشان تحت پوشش بیمه رایگانند، یعنی دولت حق بیمه آنها را می پردازد.

وی افزود: صندوق کارکنان دولت، بازنشستگان، طلاب و دانشجویان و روستاییان که 22 میلیون نفر از جمعیت را به خود اختصاص می دهند از جمله صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران مالی بیمه ها و درخواست بودجه ای بیمه سلامت از مجلس

بحران مالی بیمه ها و درخواست بودجه ای بیمه سلامت از مجلس