مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 17:002018-10-27اجتماعي

استفاده از جلیقه ضد گلوله برای محیط بانان اجباری شد


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه ای استفاده از جلیقه ضد گلوله هنگام ماموریت ها و گشت و گذار در منطقه به ویژه موقع انجام عملیات را الزامی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در بخشنامه عیسی کلانتری خطاب به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان ها آمده است: محیط بانان در سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت و کنترل عرصه های طبیعی کشور اعم از دریایی، تالابی، خشکی و بالاخص مناطق چهارگانه تحت مدیریت و حیات وحش درون این عرصه ها را برعهده دارند.

در شرایط کاری با وضعیتی شبیه به نیروی انتظامی و بسیار مخاطره انگیزتر (همانند: دریا، کویر، صحرا، صخره ها، جانوران وحشی و برخورد لحظه ای با متخلفین شکار و صید) مواجه هستند.

یکی از تجهیزات انفرادی که می تواند در برابر بسیاری از خطرهای احتمالی تا حد زیادی ضامن حفظ حیات و باعث کاهش حوادث اسف بار شود جلیقه های ضدگلوله است که اخیراً با تلاش و همت برخی از عزیزان دلسوز خریداری و در اختیار قرار داده شده است.

اگرچه این جلیقه ها نمی تواند در مقابل همه نوع سلاح ها صد در صد ضد گلوله و خنثی ساز باشد، لیکن هنگام ماموریت ها و گشت و گذار در منطقه علی الخصوص هنگام انجام عملیات که میزان خطرات بالاست باید پوشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از جلیقه ضد گلوله برای محیط بانان اجباری شد

استفاده از جلیقه ضد گلوله برای محیط بانان اجباری شد