مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 11:412018-10-27دانش

متخصص جراحی و درمان بیماری های لثه و ایمپلنت مطرح کرد دلیل ایجاد عوارض در ایمپلنت


متخصص جراحی و درمان بیماری های لثه و ایمپلنت گفت: طرح درمانی نادرست در ایمپلنت سبب عوارض مختلفی برای بیمار همچون ایجاد نمای نازیبا، از بین رفتن استخوان های اطراف ایمپلنت و تحلیل لثه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، امید مقدس در آستانه برگزاری سمپوزیوم افق های جدید 2020 در زمینه ایمپلنت، زیبایی و بازسازی استخوان اظهار داشت: این سمپوزیوم در کشور آذربایجان در 29 آذرماه سال جاری با حضور اساتید و صاحب نظران برجسته از داخل و خارج کشور برگزار می شود و محوریت این سمپوزیوم،  ایمپلنت، زیبایی و بازسازی در دندانپزشکی خواهد بود.

  عضو هیأت علمی بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران گفت: موضوعاتی همچون پروتز، ایمپلنت، بازسازی وسیع فکی بر اثر تصادفات و.

در سه پنل توسط شش سخنران ارائه می شوند.

دبیر علمی سمپوزیوم باکو با بیان اینکه دندانپزشکی ایران در منطقه و دنیا بسیار موفق بوده و مطرح است، گفت: تقاضا برای دریافت خدمات دندانپزشکی ایران در باکو زیاد بود و از طرفی توجه به این مسئله سبب گسترش حوزه توریسم درمانی می شود که مدیران کلینیک مدرن با شناخت این فرصت توانسته است در این راستا قدم بردارد، همچنین مباحثی که مورد بحث و گفت وگو قرار می گیرد جذابیت خاصی برای شرکت کنندگان داخل و خارج کشور خواهد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصص جراحی و درمان بیماری های لثه و ایمپلنت مطرح کرد دلیل ایجاد عوارض در ایمپلنت

متخصص جراحی و درمان بیماری های لثه و ایمپلنت مطرح کرد دلیل ایجاد عوارض در ایمپلنت