مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1397 ساعت 10:152018-10-27پزشكي

استمرار خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تا ورود آخرین زائر اربعین حسینی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: در کنار نیروهای کادر درمان استان، 230 نفر نیروی کمکی نیز از سایر استان ها اعم از فوق تخصص، متخصص، - پزشک عمومی و پرستار به کادر درمان اضافه شده اند و در حال خدمت به زائران هستند.

دکتر قباد آبانگاه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دو ماه قبل جلسات ستاد اربعین آغاز و برای هر کدام از معاونت های علوم پزشکی وظایفی تعریف شد که قسمت اعظم این حرکت بر دوش درمان در بیمارستان های مسیر حرکت زوار است.

وی گفت: کادر درمان در مسیر حرکت زوار در شهرستان های دهلران، سرابله، ایوان، مهران و در شهر ایلام با بیمارستان های امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین مرکز درمانی در بحث اربعین، بیمارستان مصطفی خمینی(ره) به علت فعالیت بخش بستری، ICU و CCU و تا حدودی بیمارستان طالقانی در خدمت زوار هستیم و در کنار بیمارستان های علوم پزشکی به علت وجود بخش ایزوله در بیمارستان شهدای زاگرس که ویژه بیماران عفونی است در حال آماده باش قرار دارند و بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان مهران برپا شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تأکید بر این که به دلیل این که چهار برابر ظرفیت موجود استان از مرز مهران زائر وارد کشور عراق می شوند برای خدمات بیشتر پزشکی به زوار در سایر استان ها فراخوان دادیم، تصریح کرد: هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تا ورود آخرین زائر اربعین حسینی

استمرار خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تا ورود آخرین زائر اربعین حسینی