مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 08:412018-10-24بين الملل

طرح امانوئل ماکرون برای «معامله قرن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات رژیم صهیونیستی انتظار دارند در صورت اعلام نشدن طرح صلح آمریکا در موضوع غرب آسیا بعد از انتخابات میان دوره در ماه نوامبر، - مدیر سیاسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی احتمال می دهد که رییس جمهور فرانسه آماده است تا از نسخه فرانسوی معامله قرن رونمایی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات رژیم صهیونیستی انتظار دارند در صورت اعلام نشدن طرح صلح آمریکا در موضوع غرب آسیا بعد از انتخابات میان دوره در ماه نوامبر، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه از طرح خود رونمایی کند.

به نوشته وبگاه آکسیوس کابینه رژیم صهیونیستی معتقد است اگر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا تا یک یا دو هفته بعد از انتخابات ماه نوامبر طرح صلح خود را اعلام نکند، ماکرون طرح خود را برای سازش با فلسطین ارائه می کند.

منابع مطلع می گویند آلون اوشپیز مدیر سیاسی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این مسئله را طی یک جلسه استماع محرمانه کمیته امور خارجی و نظامی کنست مطرح کرده است.

نویسنده این یادداشت به نقل مقامات صهیونیستی و دیپلمات های فرانسوی می گوید که ماکرون در ماه آگوست به وزارت خارجه فرانسه دستور داده تا ایده هایی برای طرح دیپلماتیک جدید در موضوع مناقشات فلسطین-اسراییل طرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امانوئل ماکرون برای «معامله قرن»

طرح امانوئل ماکرون برای «معامله قرن»