مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1397 ساعت 03:212018-10-23سياسي

صدبار هم اگر به 96 برگردیم به بدتر از چوب خشک رأی می دهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سعید لیلاز در گفت وگو با روزنامه شرق، اظهار داشت: در سال های گذشته به ویژه در ماه های اخیر جلسات متعددی در سطح وزارتخانه ها چه در سطح معاونان وزیر چه در سطح وزرا و چه مدیران کل داشته ایم، - عضو شورای مرکزی کارگزاران می گوید با آمارها و دستاوردهای چشمگیر دولت که روحانی در دیدار با کارشناسان اقتصادی گفت موافق هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سعید لیلاز در گفت وگو با روزنامه شرق، اظهار داشت: در سال های گذشته به ویژه در ماه های اخیر جلسات متعددی در سطح وزارتخانه ها چه در سطح معاونان وزیر چه در سطح وزرا و چه مدیران کل داشته ایم، بنابراین خود این تعاملی که بین دولت با اقتصاددان ها و کارشناسان اقتصادی وجود دارد، بسیار خوب بود.

او اظهار کرد: آقای رییس جمهور در این جلسه تاکید کرد که این گونه جلسات را هم خودشان ادامه خواهند داد و هم در سطح وزارتخانه ها نیز تداوم پیدا خواهد کرد و این در حالی است که به صورت منظم آقای نوبخت و آقایان را ملاقت می کنیم.

وی گفت: رییس جمهور در این جلسه بسیار خوش بین بود به اینکه یک رشته اقدامات اصلاحی بسیار عمیق از اوایل آبان ماه در کشور اتفاق خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدبار هم اگر به 96 برگردیم به بدتر از چوب خشک رأی می دهم

صدبار هم اگر به 96 برگردیم به بدتر از چوب خشک رأی می دهم