مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 20:262018-10-23بين الملل

تصمیم تحریم عربستان سعودی با ترامپ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پنس ، معاون دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا می گوید که اگر این کشور بخواهد عربستان سعودی را در ارتباط با پرونده جمال خاشقچی ، - معاون رییس جمهوری آمریکا می گوید تصمیم به اعمال تحریم ها علیه عربستان سعودی در پرونده قتل جمال خاشقچی مربوط به ترامپ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مایک پنس ، معاون دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا می گوید که اگر این کشور بخواهد عربستان سعودی را در ارتباط با پرونده جمال خاشقچی ، نویسنده و خبرنگار منتقد آل سعود تحریم کند، تصمیم آن با ترامپ است.

شبکه الجزیره قطر سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که پنس در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال اعمال تحریم ها علیه ریاض گفت که این احتمال هست، ولی تصمیم گیرنده در این ارتباط شخص رییس جمهور است.

او مدعی شد که کشورش همه حقایق در ارتباط با قتل خاشقچی را کشف و منتشر خواهد کرد.

معاون رییس جمهوری آمریکا همچنین گفت: به زودی در خصوص اتفاق هایی که اردوغان در خصوص [مرگ] خاشقچی گفته، سؤال هایی خواهیم پرسید .

رجب طیب اردوغان ، امروز طی سخنرانی خود در پارلمان این کشور با ارائه برخی جزییات به پرونده قتل مشکوک خاشقچی در کنسولگری سعودی واقع در شهر استانبول، گفت که این قتل برنامه ریزی شده بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم تحریم عربستان سعودی با ترامپ است

تصمیم تحریم عربستان سعودی با ترامپ است