مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 19:102018-10-23ورزشي

تا دقیقه 40؛ السد با گل بونجاح از پرسپولیس پیش افتاد


دیدار پرسپولیس و السد از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرسپولیس امشب(سه شنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است: دقیقه 2: دو تیم بازی را تهاجمی آغاز کردند اما پرسپولیس نخستین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کرد.

احمد نوراللهی در پشت محوطه جریمه السد صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد اما به خاطر اینکه هنگام زدن شوت، سر خورد، ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 3: عبدالکریم حسن، مدافع السد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوت زنی کرد که با هوشیاری علیرضا بیرانوند این توپ مهار شد.

دقیقه 6: علی علیپور در شلوغی محوطه جریمه السد صاحب توپ شد اما ضربه او به مدافعان تیم قطری برخورد کرد و پس از آن، توپ توسط یکی از مدافعان السد به بیرون زده شد.

دقیقه 12: گادوین منشا در پشت محوطه جریمه با چرخشی زیبا خودش را از مدافعان السد جدا کرد اما در ادامه ضربه خودخواهانه ای زد که توپ با اختلاف از کنار دروازه تیم قطری به بیرون رفت.

دقیقه 14: احمد نوراللهی از ارسال خوبی از روی نقطه کرنر به روی دروازه السد انجام داد که این توپ روی سر منشا فرود آمد، با این حال مهاجم پرسپولیس نتوانست ضربه خوبی راهی دروازه کند و بازیکنان دیگر پرسپولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دقیقه 40؛ السد با گل بونجاح از پرسپولیس پیش افتاد

تا دقیقه 40؛ السد با گل بونجاح از پرسپولیس پیش افتاد