مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 17:002018-10-23اقتصادي

شناسنامه دار شدن معادن فارس


استاندار فارس با اشاره به غنی بودن فارس به لحاظ معادن مختلف، خواستار شناسنامه دار شدن معادن با هدف بهره گیری مناسب تر از این ظرفیت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل تبادار در دیدار راضیه لک، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، گفت: هر کشوری در مرحله اول به توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف توجه می کند که نگاه عمقی سازمان زمین شناسی به این زیرساخت ها اولین مرحله توسعه و تقویت آنها است و دغدغه های موجود در این خصوص را برطرف می کند .

وی با بیان اینکه اگر در یک منطقه به نگاه تخصصی سازمان زمین شناسی توجه شود می توان از داشته های آن منطقه فارغ از نگاه سطحی بهره گرفت، گفت: همواره از ظرفیت های مختلف فارس در عرصه های گوناگون سخن می گوییم اما چگونگی بهره گرفتن از این دارایی ها و ظرفیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

استاندار فارس با اشاره به اینکه بحث خشکسالی استان فارس را با مخاطره جدی مواجه کرده و به تبع این خشکسالی، کشاورزی نیز به عنوان یکی از مهمترین بنیان های اشتغال در استان به خطر افتاده است، گفت: نبود حفاظت و مدیریت منابع آب این ظرفیت استان در بخش کشاورزی که تامین کننده 10 درصد از امنیت غذایی کشور است را به خطر می اندازد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار شدن معادن فارس

شناسنامه دار شدن معادن فارس