مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:562018-10-23بين الملل

هاآرتص: 50 سال دعا می کردیم کسی مانند «بن سلمان» روی کار بیاید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه هاآرتص در یادداشتی به بررسی اتهامات مطرح شده علیه محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در پرونده قتل یک روزنامه نگار عربستانی در استانبول پرداخته و نوشت که نباید زیاد به بن سلمان سخت گرفت، - هاآرتص: 50 سال دعا می کردیم کسی مانند بن سلمان روی کار بیاید برخلاف جریان جاری در رسانه های بین المللی، یک روزنامه صهیونیستی با حمایت از ولی عهد سعودی، خواستار باقی ماندن وی در سمت خود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه هاآرتص در یادداشتی به بررسی اتهامات مطرح شده علیه محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در پرونده قتل یک روزنامه نگار عربستانی در استانبول پرداخته و نوشت که نباید زیاد به بن سلمان سخت گرفت، زیرا اسراییلی ها 50 سال دعا می کردند رهبری در یک کشور عربی روی کار بیاید که موافق امضای تفاهمنامه ای با تل آویو باشد.

در ابتدای این یادداشت با متهم کردن ترکیه به نقض حقوق بشر، ادعا شده که اتفاقات ترسناکی مانند ناپدیدشدن یک روزنامه نگار به صورت عادی در چین، روسیه، سوریه، کره شمالی و ایران رخ می دهد.

هاآرتص با بیان اینکه دربار سلطنتی سعودی نمی تواند انتقادات را تحمل کند، نوشت: و تصمیم به حذف روزنامه نگار یاغی در یک حمام اسید گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: 50 سال دعا می کردیم کسی مانند «بن سلمان» روی کار بیاید

هاآرتص: 50 سال دعا می کردیم کسی مانند «بن سلمان» روی کار بیاید