مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:252018-10-23ورزشي

ضرورت اختصاص صددرصد بودجه برای اجرای باند دوم شادمهر-انابد


نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص 100 درصدی ردیف ملی پیش بینی شده در بودجه سال 97 برای اجرای باند دوم شادمهر به انابد ضرورت دارد؛ - این مطالبه 20 ساله مردم کاشمر است.

بهروز بنیادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار خود با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این دیدار بر تخصیص اعتبار به محور شادمهر تا انابد، پروژه های عمرانی و طرح های فرهنگی، ورزشی منطقه ترشیز تاکید شد.

وی اختصاص بودجه برای اجرای طرح های عمران شهری در هفت شهرداری منطقه ترشیز و پیش بینی بودجه حداقل 500 میلیارد ریالی برای اجرایی شدن طرح اتصال شبکه ریلی سبزوار، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر به محور سراسری و مشهد - بافق را از جمله موارد دیگر طرح شده در این جلسه بیان کرد و افزود: اختصاص مبلغ 900 میلیارد ریالی به محور شادمهر، کاشمر، بردسکن و انابد تا سال 1400 که از مصوبه های سفر رییس جمهور به خراسان رضوی بود نیز جزء مطالبات این دیدار قرار گرفت.

بنیادی از اختصاص 34 میلیارد ریال برای بهسازی جاده های مواصلاتی منطقه ترشیز با موافقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد و گفت: در خصوص ترمیم جاده های مواصلاتی جنوب به شمال و غرب به شرق کشور از مسیر بردسکن، موافقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با تخصیص اعتبار دریافت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اختصاص صددرصد بودجه برای اجرای باند دوم شادمهر-انابد

ضرورت اختصاص صددرصد بودجه برای اجرای باند دوم شادمهر-انابد