مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:212018-10-23اجتماعي

بیش از 600 هزار زائر ایرانی وارد عراق شدند/ برپایی 2 هزار موکب در ایران و عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین با حضور در برنامه شبکه خبر با اشاره به حجم ترافیک در برخی مرزهای ایران، - دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون 655 هزار زائر اربعین کشورمان از مرزهای زمینی و هوایی به عراق سفر کردند، گفت: 58 درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین با حضور در برنامه شبکه خبر با اشاره به حجم ترافیک در برخی مرزهای ایران، اظهار داشت: در 10 روز اخیر 655 هزار زائر از مرزهای زمینی و هوایی به عراق سفر کردند که 58 درصد از مرز مهران، 28 درصد از مرز شلمچه، 11 درصد از مرز چذابه و 3 درصد به صورت هوایی تردد داشتند.

وی با بیان اینکه بسیاری از زائران از مرز مهران عبور کردند، افزود: با توجه به حجم بالای زائران در مرز مهران، بهتر است سایر زائران اربعین مرزهای چذابه و شلمچه را برای سفر اربعین انتخاب کنند.

تقسیم بندی زائران اربعین استان ها برای خروج از کشور حیدری با اشاره به تقسیم بندی استان ها برای خروج زائران از کشور، گفت: خروج زائران استان های تهران، البرز، قم، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، لرستان، ایلام، خراسان رضوی، خراسان شمالی و اصفهان از مرز مهران پیش بینی شده است که البته به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 هزار زائر ایرانی وارد عراق شدند/ برپایی 2 هزار موکب در ایران و عراق

بیش از 600 هزار زائر ایرانی وارد عراق شدند/ برپایی 2 هزار موکب در ایران و عراق