مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 16:102018-10-23اقتصادي

پای دستگاه بازیافت زباله در مبدا به شیراز باز شد


زباله، یکی از معضلات جدی جوامع مختلف محسوب می شود، معضلی که مدتهاست بخشی از خلاقیت افراد به سمت یافتن راهکارهایی برای مواجهه صحیح با آن سوق پیدا کرده و منجر به ارائه راهکارهایی برای بازیافت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهان مدت های زیادی است که معضل زباله تر را با یافتن راهکارهای تاثیرگذاری برای بازیافت این مواد، به شکلی حل کرده است؛ اگرچه این راهکارها در تمام کشورها به کار گرفته نشده و هنوز جوامع زیادی با معضل زباله به عنوان چالشی جدی مواجه هستند.

طی سال های اخیر نگاه جهان بیش از گذشته به سمت لزوم بازیافت زباله های خشک معطوف شد؛ زباله ای که مهمترین معضل زیست محیطی جهان محسوب می شود و پراکنش آن در سطح طبیعت، آثار زیانباری را در ابعاد مختلف به افراد تحمیل می کند.

یکی از این راهکارها که امروزه در نقاط مختلف جهان و ایران، مطرح شده و دنبال می شود، روش بازیافت زباله در مبدا با استفاده از دستگاه هایی نیمه هوشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از ورود دستگاه های بازیافت زباله در مبدا به شهرهایی نظیر مشهد، امروز سه شنبه اول آبان، اولین نمونه این دستگاه در شیراز هم رونمایی شد؛ اگرچه برنامه ریزان برای ورود این دستگاه، عنوان آن را رونمایی گذاشته بودند و هیچ یک از برگزار کنندگان و مدعوین آشنایی لازم را با این دستگاه نداشتند! حتی رییس ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دستگاه بازیافت زباله در مبدا به شیراز باز شد

پای دستگاه بازیافت زباله در مبدا به شیراز باز شد