مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 14:212018-10-23اقتصادي

باجه های ارزی در عراق شبانه روزی شدند/ حواله های اربعین تا 11 آبان معتبر است


شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفتگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات تأمین ارز زائران اربعین در مرزها، اظهار داشت: - دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه تاکنون 116 هزار و 852 نفر متقاضی دریافت دینار اربعین هستنند، گفت: باجه های ارزی برای تسهیل دریافت دینار زائران در عراق از امروز شبانه روز فعالیت می کنند.

شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفتگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات تأمین ارز زائران اربعین در مرزها، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقدامات ستاد اربعین تسهیل سفر زائران و کاهش هزینه های آن ها است.

وی با بیان اینکه پس از تأمین دینار برای زائران برخی تصور کردند که می توانند دینار را در داخل کشور اخذ کنند، افزود: با توافقاتی که با دولت عراق داشتیم، مقرر شد تا به بانک ملی ایران در عراق، دینار تزریق شود تا زائران بتوانند مقدار مورد نیاز ارز تهیه کنند، اما به دلیل برخی قوانین این کشور، امکان ورود دینار در باجه های داخلی وجود ندارد.

250 باجه برای دریافت دینار در عراق از امروز شبانه روز فعالیت می کنندحیدری با اشاره به اینکه ما در نقاط داخلی مرز ها باجه نداریم بلکه باجه های بانک برای اخذ دینار در نقاط منتهی به مرز در داخل عراق مستقر است، خاطر نشان کرد: 20 باجه در مرز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باجه های ارزی در عراق شبانه روزی شدند/ حواله های اربعین تا 11 آبان معتبر است

باجه های ارزی در عراق شبانه روزی شدند/ حواله های اربعین تا 11 آبان معتبر است