مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 13:002018-10-23پزشكي

تشکیل تیم های استارتاپی برای حل مسائل مراکز درمانی


مدیر مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از تشکیل تیم های استارتاپی برای حل مسائل مراکز درمانی دانشگاه خبر داد.

- پریسا فتایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهداف راه اندازی دوره healthcare MBA (مدیریت، کارآفرینی سلامت) در مرکزنوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، عنوان کرد: ایجاد و استقرار تیم های نوآور برای حل مسائل سلامت یکی از اهداف برگزاری این دوره ها بوده است.

وی با بیان اینکه این دوره هم اکنون با حضور 56 دانشجوی فعال علوم پزشکی شهید بهشتی و اساتید در حال برگزاری است، تصریح کرد: در این دوره از مدیران علاقمند به بهبود و توسعه وضعیت مراکز خود دعوت شده که در برخی جلسات این دوره شرکت کرده و وضعیت کسب و کار خود را تشریح کنند.

در نهایت دانشجویان و اساتید این دوره ضمن بررسی مسایل و مشکلات احتمالی مراکز درمانی مذکور، ضمن شناسایی و تشخیص مساله، راهکارهایی برای بهبود وضعیت مرکز ارایه می کنند.

در اولین دور از این جلسات دکتر اسدی، مدیر کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولین و افراد کم توان پس از ارایه توضیحاتی در مورد وضعیت این مرکز درمانی از مجموعه های فعال دانشجویی درخواست کرد تا با ایجاد گروه های استارتاپی برای حل این مسائل، راهکارهای خلاقانه خود را ارایه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های استارتاپی برای حل مسائل مراکز درمانی

تشکیل تیم های استارتاپی برای حل مسائل مراکز درمانی