مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:412018-10-23اقتصادي

افزایش 40 تا 300 درصدی قیمت قطعات یدکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علیرضا نیک آیین در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما با بیان اینکه علت افزایش قیمت قطعات خودرو را باید از اتحادیه لوازم یدکی پرسید، - رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: قیمت قطعات یدکی خودرو بین 40 تا 300 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علیرضا نیک آیین در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما با بیان اینکه علت افزایش قیمت قطعات خودرو را باید از اتحادیه لوازم یدکی پرسید، ​گفت: تعمیرکاران ما قربانی تقلّب هستند و با توجه به اینکه قطعات بی کیفیت هستند، کیفیت کار تعمیرکاران را زیر سئوال برده است.

وی افزود: قطعات پرمصرف مانند لنت ترمز، دیسک صفحه کلاج و فیلتر ها حدود 300 تا 400 درصد افزایش قیمت داشته است و وجود واسطه های متعدد از علل این افزایش است.

نیک آیین با بیان اینکه کمبود عرضه در بازار لوازم یدکی وجود دارد، گفت: کیفیت قطعات هم کاهش داشته است و برخی از کارخانه های قطعه ساز به علت نیامدن مواد اولیه، قطعات کنار رفته از خط تولید را وارد بازار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 تا 300 درصدی قیمت قطعات یدکی

افزایش 40 تا 300 درصدی قیمت قطعات یدکی