مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:152018-10-23سياسي

مغفول ماندن سهم کشور از دریاها در منابع درسی/ضرورت تقویت شرکت های دانش بنیان دریایی


رییس فراکسیون بنادر دریایی و توسعه صنایع دریایی با تاکید بر اینکه ایران تاکنون به حوزه دریا و اقتصاد دریامحور توجه زیادی نداشته است، گفت: این امر به گونه ای است که در آزمون سراسری شاهدیم که خیل عظیمی از داوطلبان به رشته های علوم تجربی وارد می شوند و این .

- رییس فراکسیون بنادر دریایی و توسعه صنایع دریایی با تاکید بر اینکه ایران تاکنون به حوزه دریا و اقتصاد دریامحور توجه زیادی نداشته است، گفت: این امر به گونه ای است که در آزمون سراسری شاهدیم که خیل عظیمی از داوطلبان به رشته های علوم تجربی وارد می شوند و این امر نشان می دهد که ما قادر به هدایت نخبگان برای ورود به این عرصه نبوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم لاشکی امروز در مراسم افتتاح چهارمین جشنواره دریا مسیر پیشرفت با تاکید بر اینکه ایران فاصله زیادی با کشورهای توسعه یافته در حوزه دریا و اقتصاد دریامحور دارد، افزود: یکی از دلایل آن عدم هدایت نخبگان کشور به این حوزه بوده است و این امر باعث شده تا خیل عظیمی از داوطلبان آزمون سراسری به سمت رشته های علوم تجربی گرایش یابند.

وی با اشاره به آمار آزمون سراسری سال گذشته گفت: در آزمون سال گذشته یک میلیون و 11 هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند که از این تعداد 670 هزار نفر گروه علوم تجربی را انتخاب کردند که آن هم برای شرکت در رشته های دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول ماندن سهم کشور از دریاها در منابع درسی/ضرورت تقویت شرکت های دانش بنیان دریایی

مغفول ماندن سهم کشور از دریاها در منابع درسی/ضرورت تقویت شرکت های دانش بنیان دریایی