مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:152018-10-23بين الملل

آسوشیتدپرس: پرونده خاشقجی احتمال دفن طرح معامله قرن را در پی دارد


خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، قتل روزنامه نگار و منتقد عربستانی طرح های جاه طلبانه رییس جمهوری آمریکا در خاورمیانه از جمله طرح به اصطلاح صلح میان فلسطین و اسراییل تهدید را می کند.

- آسوشیتدپرس: پرونده خاشقجی احتمال دفن طرح "معامله قرن" را در پی دارد خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، قتل روزنامه نگار و منتقد عربستانی طرح های جاه طلبانه رییس جمهوری آمریکا در خاورمیانه از جمله طرح به اصطلاح صلح میان فلسطین و اسراییل تهدید را می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی آورده است، مساله جمال خاشقجی، روزنامه نگار و منتقد عربستانی که دوم اکتبر در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه به قتل رسید، پایانی برای طرح معامله قرن است که قرار بود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نقش اصلی را از طریق پوشش دهی دیپلماتیک طرف های درگیر ایفا کند.

طبق اعلام این خبرگزاری، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا ممکن است از استراتژی منطقه ای خود در سایه سوالات بسیار درخصوص دست داشتن ولیعهد در قتل خاشقجی عقب بنشیند.

دان شاپیرو، سفیر سابق آمریکا در اسراییل تاکید کرد، مساله خاشقجی به طور چشم گیری طرح های ترامپ درباره معامله قرن را در صورتی که واقعیت داشته باشد، پیچیده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوشیتدپرس: پرونده خاشقجی احتمال دفن طرح معامله قرن را در پی دارد

آسوشیتدپرس: پرونده خاشقجی احتمال دفن طرح معامله قرن را در پی دارد