مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 12:002018-10-23اجتماعي

عزم آموزش و پرورش برای جمع آوری مدارس خشتی و گلی


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به افزایش 110 درصدی اعتبارات این سازمان در سال جاری گفت: عزم خود را جزم کرده ایم جمع آوری مدارس خشت و گلی که چند سال است شعار برچیدن آنها در آموزش و پرورش داده می شود را به نتیجه برسانیم و پروژه های نیمه .

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به افزایش 110 درصدی اعتبارات این سازمان در سال جاری گفت: عزم خود را جزم کرده ایم جمع آوری مدارس خشت و گلی که چند سال است شعار برچیدن آنها در آموزش و پرورش داده می شود را به نتیجه برسانیم و پروژه های نیمه تمام چندین ساله را تکمیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در حاشیه گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش که در اردوگاه باهنر در حال برگزاری است، درباره بودجه این سازمان اظهار کرد: بودجه مصوبی داریم که در نهایت مبلغی از آن کم یا به آن اضافه شده و توسط سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می شود که این اعتبار مصوب نسبت به رقم ابلاغی امسال بین همه دستگاه های اجرایی 25 درصد کاهش یافت.

وی افزود: امسال نه تنها این 25 درصد برای سازمان نوسازی مدارس کشور کاهش پیدا نکرد بلکه 10 درصد نیز به آن اضافه شد.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه امسال از ردیف های اصلی شامل ردیف خیرین به همراه ردیف تخریب و بازسازی و تکمیل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم آموزش و پرورش برای جمع آوری مدارس خشتی و گلی

عزم آموزش و پرورش برای جمع آوری مدارس خشتی و گلی