مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:552018-10-23اجتماعي

ورود بیش از 70 هزار زائر ایرانی از گذرگاه الشیب به عراق


مدیرگذرگاه مرزی الشیب عراق با اشاره به ایجاد بیش از 200 موکب برای خدمت رسانی به زائران ایرانی گفت که از اول صفر تا به امروز بیش از 70 هزار زائر ایرانی از این مرز وارد عراق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادریس جمعه الکروی ، مدیر گذرگاه مرزی الشیب در استان میسان در گفت وگو با برنامه مشوار الصباح که رادیو المربد آنرا پخش می کند گفت: از اول ماه صفر تا کنون بیش از 70 هزار زائر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از گذرگاه مرزی الشیب وارد عراق شدند و پیش بینی می شود که این تعداد در چند روز آینده افزایش یابد.

وی افزود: امسال بیش از 200 موکب حسینی در گذرگاه الشیب واقع در استان میسان عراق ایجاد شده است تا به زائرین ایرانی که از این مرز وارد عراق می شوند خدمت رسانی کنند.

مدیر گذرگاه الشیب در ادامه گفت: تمام ادارات استان برای انتقال زائرین ایرانی از گذرگاه تا مرکز شهر عماره و سپس استان های نجف و کربلا خدمت رسانی کردند و این روند در یک شرایط امنیتی مستحکم که ستاد فرماندهی الرافدین با همکاری پلیس میسان برعهده دارد ، درحال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز (دوشنبه) نیز عاطف ناجی، مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه در استان واسط عراق اعلام کرد که بیش از 300 هزار زائر ایرانی تا کنون از مرز زرباطیه وارد عراق شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 70 هزار زائر ایرانی از گذرگاه الشیب به عراق

ورود بیش از 70 هزار زائر ایرانی از گذرگاه الشیب به عراق