مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:512018-10-23اقتصادي

کمک هزینه بیماران خاص و یارانه مسکن بازنشستگان شهرداری تهران افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی قاسمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد افرادی که جزو بیماران خاص تحت پوشش سازمان بازنشستگی هستند 641 نفر هستند و تاکنون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به هر کدام از این عزیزان مبلغ .

- مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، از افزایش کمک هزینه بیماران خاص و کمک هزینه پرستاری و یارانه مسکن بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمهدی قاسمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه تعداد افرادی که جزو بیماران خاص تحت پوشش سازمان بازنشستگی هستند 641 نفر هستند و تاکنون سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به هر کدام از این عزیزان مبلغ دو میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت می کرد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه بالای دارو های بیماران خاص مبلغ یک میلیون ریال به کمک هزینه این عزیزان اضافه شد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی ادامه داد: به آن دسته از بازنشستگانی که کمک هزینه پرستاری دریافت می کنند نیز مبلغ یک میلیون ریال اضافه شد تا این عزیزان را بتوانیم در پرداخت هزینه های درمان بیماری ها و پرستاری بیش از گذشته یاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه بیماران خاص و یارانه مسکن بازنشستگان شهرداری تهران افزایش یافت

کمک هزینه بیماران خاص و یارانه مسکن بازنشستگان شهرداری تهران افزایش یافت