مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:502018-10-23بين الملل

اعلام آمادگی اردن برای مذاکره با اسراییل درباره دو منطقه الباقوره و الغمر


وزیر امور خارجه اردن اعلام کرد که کشورش هیچ درخواستی را از رژیم صهیونیستی درباره نحوه پایان دادن به الحاقیه معاهده صلح درباره دو منطقه الباقوره و الغمر دریافت نکرده است.

- وزیر امور خارجه اردن اعلام کرد که کشورش هیچ درخواستی را از رژیم صهیونیستی درباره نحوه پایان دادن به الحاقیه معاهده صلح درباره دو منطقه "الباقوره" و "الغمر" دریافت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه آی 24 ، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در واکنش به مساله پایان مهلت 25 ساله اجرای الحاقیه های مربوط به اجاره دادن اراضی الباقوره و الغمر اردن به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این مناطق تحت حاکمیت اردن است و ما تا بدین لحظه هیچ درخواستی را از سوی اسراییل برای مذاکره در خصوص این دو منطقه دریافت نکرده ایم.

وی افزود: پس از تصمیم ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن مبنی بر پایان دادن به دو الحاقیه مذکور، دولت آماده است بر اساس حق قانونی و مستقل اردن وارد مذاکرات با اسراییل شود.

الصفدی گفت: این دو الحاقیه پس از گذشت 25 سال به طور رسمی در 10 نوامبر 2019 پایان می یابد و اسراییل اگر به دنبال مذاکره است، می تواند این درخواست را از اردن بکند.

وزیر خارجه اردن ادامه داد: اگر اسراییل درخواست مذاکره کند ما روند قانونی خود را پی می گیریم و مذاکرات خود را بر اساس تصمیم ملک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی اردن برای مذاکره با اسراییل درباره دو منطقه الباقوره و الغمر

اعلام آمادگی اردن برای مذاکره با اسراییل درباره دو منطقه الباقوره و الغمر