مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:252018-10-23اقتصادي

برای تعاون چه کردیم؟


از نگاه یک کارشناس حوزه کار، رشد و توسعه تعاونی ها و رسیدن بخش تعاون به جایگاه واقعی نیازمند تدوین دو برنامه پنج ساله است که در دو سال باقی مانده از عمر دولت دوازدهم محقق نخواهد شد.

- علی اکبر سیارمه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کارو رفاه اجتماعی در بخش تعاون، گفت: بحث تعاون، بحث دیروز و امروز نیست و از زمانی که تعاون به شکل یک سازمان اداره می شد و بعدها مقرر شد تا ساختار اداری آن ارتقا یابد و تبدیل به وزارتخانه شود، با فراز و نشیبهای بسیاری مواجه بوده است.

وی ادامه داد: با وجود آن که سه وزارتخانه تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه با یکدیگر ادغام شده اما تجربه این سالها نشان می دهد که ادغام نه تنها بخش تعاون را به پیش نبرد بلکه در بسیاری از برنامه ها با کندی مواجه کرد.

این کارشناس حوزه کار تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از کارشناسنان و اقتصاددانان از جمله دست اندرکاران و متولیان این وزارتخانه اذعان دارند که تعاون مظلوم واقع شده و بیشتر ساختار و کارکردهای وزارتخانه در سالهای اخیر به دلیل اهمیت یافتن بحث اشتغال، بنگاه های تولیدی، کارخانه ها و امنیت شغلی نیروهای کار در جهت امور مربوط به حل مشکلات حوزه کار و رفاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تعاون چه کردیم؟

برای تعاون چه کردیم؟