مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 11:202018-10-23بين الملل

استعفای روزنامه نگار کهنه کار الشرق الاوسط در اعتراض به قتل خاشقجی


روزنامه نگار فلسطینی الشرق الاوسط در خصوص پرونده کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول از کار کردن در این روزنامه استعفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، ربعی مدهون، روزنامه نگار برجسته فلسطینی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: امروز پس از 18 سال فعالیت در روزنامه الشرق الاوسط به خاطر کشته شدن جمال خاشقجی استعفایم را از این روزنامه اعلام می کنم.

این روزنامه نگار فلسطینی جنایتی که در خصوص خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول رخ داد را شوک برانگیز، وحشتناک، دردناک و بی سابقه توصیف کرد.

وی در ادامه افزود: من برنامه ریزی کرده بودم که مراسم بازنشستگی ام در هشت ماه آینده برگزار شود اما آنچه بعد از ظهر دوم اکتبر درباره خاشقجی رخ داد، پایان همه چیز بود.

پس از اینکه ریاض چند روز پیش اعلام کرد که خاشقجی در داخل کنسولگری اش در استانبول کشته شده است، تحقیقات درخصوص این موضوع آغاز شد و چند تن از افسران اطلاعاتی برکنار شدند.

این روزنامه نگار فلسطینی خاطرنشان کرد: تمامی کسانی که برای قتل خاشقجی برنامه ریزی کرده بودند یا در قتل آن دست داشتند باید در حد این جنایت مجازات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای روزنامه نگار کهنه کار الشرق الاوسط در اعتراض به قتل خاشقجی

استعفای روزنامه نگار کهنه کار الشرق الاوسط در اعتراض به قتل خاشقجی