مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:562018-10-23ورزشي

گرشاسبی: 300 هزار نفر خواهان بلیت بازی السد بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص بلیت فروشی امروز دیدار تیم های پرسپولیس و السد قطر گفت: با مصوبه شورای تأمین بلیت فروشی به صورت اینترنتی انجام شد و من هم بامداد امروز بین این هواداران حاضر شدم تا قدردان آنها باشم که در سرما .

- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیش از 300 هزار هوادار خواهان بلیت بازی امروز بودند، اما کسانی به ورزشگاه بیایند که بلیت تهیه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص بلیت فروشی امروز دیدار تیم های پرسپولیس و السد قطر گفت: با مصوبه شورای تأمین بلیت فروشی به صورت اینترنتی انجام شد و من هم بامداد امروز بین این هواداران حاضر شدم تا قدردان آنها باشم که در سرما مقابل در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

واقعا شرمنده آنها شدم چرا که از هزاران کیلومتر دورتر به تهران آمدند و در سرما شب را به صبح رساندند.

وی ادامه داد: صبح امروز با تمهیدات یگان ویژه 7 هزار بلیت که متعلق به طبقه دوم بود در یک ساعت فروخته شد، به هر حال وقتی حال پرسپولیس خوب است، حال هواداران هم خوب است، من از هواداران خواهش می کنم برای نظم بیشتر کسانی که بلیت دارند به ورزشگاه بیایند، چرا که بیش از 300 هزار متقاضی برای بلیت این بازی مراجعه کننده وجود داشت، اما برای نظم بیشتر، کسانی به ورزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرشاسبی: 300 هزار نفر خواهان بلیت بازی السد بودند

گرشاسبی: 300 هزار نفر خواهان بلیت بازی السد بودند