مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:452018-10-23سياسي

مشکلات مالی و تهدیدات جانی از تعداد زائران اربعین کم نمی کند


عشق به امام حسین علیه السلام به میزانی زیاد است که نه فقط مشکل مالی بلکه تهدیدهای جانی نیز نمی تواند جمعیت زائران اربعین را کاهش دهد.

- نماینده بعثه رهبری در عراق گفت: عشق به امام حسین علیه السلام به میزانی زیاد است که نه فقط مشکل مالی بلکه تهدیدهای جانی نیز نمی تواند جمعیت زائران اربعین را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در مسیر نجف به کربلا با اشاره به اینکه هیچ لشکری همانند زائران اربعین حسینی صف کشی نمی کند، اظهار کرد: اتحاد و انسجام مهم ترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه دشمن بسیار به دنبال ایجاد اختلاف میان ایرانی ها و عراقی هاست و تاکنون نتوانسته به این هدف خود برسد.

وی اضافه کرد: هر چند دشمنان به دنبال ضربه زدن به امنیت اربعین هستند اما در کل سال افراد بسیاری تلاش می کنند تا حماسه اربعین حسینی رقم زده شود و با وجود تهدیدها امنیت امسال نسبت به سال گذشته بهتر است.

نماینده بعثه رهبری در عراق با بیان اینکه اعتاب مقدس میزبان اصلی حرکت اربعین حسینی هستند، گفت: عتبات مورد اعتماد مردم هستند و جدای از اربعین نیستند به همین علت نقش اساسی در پیوندزدن عاشورا با مهدویت دارند و رسالت آن ها در این راستا بسیار خطیر و عظیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی و تهدیدات جانی از تعداد زائران اربعین کم نمی کند

مشکلات مالی و تهدیدات جانی از تعداد زائران اربعین کم نمی کند