مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:252018-10-23سياسي

پیشنهادهای 10گانه برای توسعه چابهار و بنادر کشور


مدیرعامل سازمان بنادر در دریانوردی با تاکید بر اینکه حضور و پیگیری مقامات سه کشور ایران، هندوستان و افغانستان اهمیت بالایی در مسیر توسعه بندر چابهار دارد، - پیشنهادهای ایران برای توسعه فعالیت های بندری و اقتصادی دریایی در منطقه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد راستاد صبح امروز در اولین نشست شورای هماهنگی موافقت نامه تاسیس دالان حمل و نقل میان کشورهای ایران، هندوستان و افغانستان اظهارکرد: خوشبختانه پس از آنکه در سال 2016 مقامات سه کشور موافقت نامه ابتدایی برای تاسیس دالان چابهار را به امضا رساندند، مقامات پیگیری های قابل توجهی را برای اجرایی کردن این موافقت نامه در دستور کار قرار دادند و امروز حضور مقامات این دو کشور در ایران نشان می دهد که فرصتی مهم و ارزشمند پیش روی ما قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اجرایی شدن این موافقت نامه در ایران توضیح داد: این طرح پس از تصویب در سال 2016، در سال 2017 در مجلس ایران به تصویب رسید و چند ماه قبل نیز برای اجرا رسما به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد.

این موافقت نامه بخش های مختلفی دارد که مقدمات اجرای 9 ماده آن به عنوان وظیفه اولین نشست میان سه کشور در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم در جلسات پیش رو پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای 10گانه برای توسعه چابهار و بنادر کشور

پیشنهادهای 10گانه برای توسعه چابهار و بنادر کشور