مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:252018-10-23پزشكي

پیشنهاد نامگذاری یکی ازخیابان های تهران با عنوان «پروفسور مزدا»


در مراسم یاد بود پروفسور کیوان مزدا - که برخی از اعضای شورای شهر نیز در آن حضور داشتند - پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان های پایتخت با نام این شخصیت پزشکی مطرح شد.

- پیشنهاد نامگذاری یکی ازخیابان های تهران با عنوان پروفسور مزدا در مراسم یاد بود پروفسور کیوان مزدا - که برخی از اعضای شورای شهر نیز در آن حضور داشتند - پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان های پایتخت با نام این شخصیت پزشکی مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مراسم یادبود پروفسور مزدا مردی از جنس مهر با حضور خانواده وی، برخی مسئولان، هنرمندان و حضور چشمگیر بیمارانی که عاشقانه و به احترام وی گرد هم آمده بودند در آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم بزرگداشت پروفسور مزدا که به همت موسسه خیریه زنجیره امید برگزار شد، پیام دکترحسن قاضی زاده هاشمی - وزیر بهداشت- پزشکی قرائت شد و پس از آن مرعشی - مدیر عامل موسسه خیریه زنجیره امید - در سخنرانی خود با اشاره به سابقه 16 ساله آشنایی و همکاری با پروفسور مزدا اظهارکرد: با گذشت 13 سال از راه اندازی زنجیره امید، پروفسور مزدا بدون چشمداشت و با از خود گذشتگی نسبت به جراحی و درمان کودکان و مراجعان نیازمند بدون درنظر گرفتن نژاد، ملیت و مذهب اقدام می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نامگذاری یکی ازخیابان های تهران با عنوان «پروفسور مزدا»

پیشنهاد نامگذاری یکی ازخیابان های تهران با عنوان «پروفسور مزدا»