مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:102018-10-23سياسي

توانایی عبور از سختی های پیش رو را داریم


وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی با تاکید بر این که ما توانایی عبور از شرایط تحریمی را داریم، گفت: موضوع مسکن مهر یکی از اولویت ها و برنامه هایم است به دنبال آن هستیم با افزایش تولید مسکن نیاز جامعه به واحدهای استیجاری را برطرف کنیم.

- وزیر پیشنهادی راه وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی با تاکید بر این که ما توانایی عبور از شرایط تحریمی را داریم، گفت: موضوع مسکن مهر یکی از اولویت ها و برنامه هایم است به دنبال آن هستیم با افزایش تولید مسکن نیاز جامعه به واحدهای استیجاری را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه هایش گفت: مهمترین محور برنامه هایم توجه به بخش مسکن است چون نیاز کشور از این طریق در موضوع اشتغال زایی تا حدودی برطرف می شود.

وی توضیح داد: با توجه به دغدغه ی جامعه درباره ی مسکن این موضوع را به عنوان یک اولویت دنبال خواهم کرد و تلاش می کنم با ارائه مشوق های خاص به بخش خصوصی و سیاست گذاری برای پشتیبانی این موضوع به دنبال ایجاد رونق در این زمینه باشیم.

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بازآفرینی شهری را از دیگر محورهای کاری اش عنوان و خاطرنشان کرد: بافت های فرسوده قابل احیای زیادی در مناطق مختلف کشور وجود دارد که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی عبور از سختی های پیش رو را داریم

توانایی عبور از سختی های پیش رو را داریم