مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:062018-10-23بين الملل

درخواست 100 نماینده پارلمان عراق برای رای گیری محرمانه درباره کابینه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، 100 نماینده در پارلمان عراق خواستار رای گیری محرمانه درباره کابینه ای هستند که قرار است عادل عبد المهدی، - 100 نماینده پارلمان عراق از رییس این پارلمان خواستند با رای گیری محرمانه درباره کابینه آتی موافق کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، 100 نماینده در پارلمان عراق خواستار رای گیری محرمانه درباره کابینه ای هستند که قرار است عادل عبد المهدی، نخست وزیر مکلف فردا (چهارشنبه) ارائه کند.

یک منبع در هیات رییسه پارلمان عراق اظهار داشت: این درخواست به هیات ریاست که تمایلی به بررسی آن ندارد، ارائه شده است، اما آن ها به دنبال برگزاری رای گیری علنی درباره کابینه هستند.

یک منبع آگاه راهکاری که عادل عبدالمهدی برای تقسیم وزارتخانه ها میان فراکسیون های سیاسی از آن استفاده خواهد کرد را فاش کرد.

این منبع اظهار داشت: عبدالمهدی طبق سیستم امتیاز وزارتخانه ها را میان فراکسیون سیاسی تقسیم کرد و به ازای هر 9 نماینده یک وزارتخانه خدماتی به جریانی که این نمایندگان متعلق به آن هستند واگذار می شود.

وزارتخانه های اصلی هم به 13 نماینده نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 100 نماینده پارلمان عراق برای رای گیری محرمانه درباره کابینه

درخواست 100 نماینده پارلمان عراق برای رای گیری محرمانه درباره کابینه