مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:052018-10-23اقتصادي

آخرین وضعیت قیمت طلا در بازار کرمانشاه


یک کارشناس بازار طلا و سکه از رکود شدید در بازار طلا خبر داد و گفت: قیمت ها آن طور که باید در بازار پایین نیامده است.

- مجتبی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بعد از کاهش نرخ دلار، شاهد کاهش هیجانی قیمت طلا و سکه در بازار هم بودیم، به گونه ای که قیمت طلا در بازار تا گرمی 340 و 350 هزار تومان هم پایین آمد.

وی با بیان اینکه این کاهش قیمت مقطعی بود و دوباره قیمت طلا بالا رفت، افزود: اکنون قیمت هر گرم طلا 408 هزار تومان است و قیمت ها روی حدود 400 هزار تومان ثابت مانده و فقط گاهی نوساناتی در حد چند هزار تومان دارد.

این کارشناس بازار طلا و سکه قیمت فعلی را نیز برای هر گرم طلا منطقی ندانست و یادآوری کرد: قیمت طلا باید باز هم از این میزان پایین تر بیاید، اما فعلا چون تغییری در قیمت دلار نداریم طلا هم ارزان نمی شود.

فیروزی بالا ماندن قیمت طلا را عاملی برای رکود شدید در بازار اعلام کرد و ادامه داد: همه منتظرند که ببینند وضعیت بازار چه می شود و از خرید و فروش خودداری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته که قیمت طلا هر روز بالا می رفت و به بیش از گرمی 500 هزار تومان هم رسید، شاهد افزایش خرید سکه و طلای آب شده توسط مردم بودیم، چون فکر می کردند که طلا مدام گران خواهد شد، اما اکنون که قیمت ها ثابت مانده خرید مردم نیز متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت قیمت طلا در بازار کرمانشاه

آخرین وضعیت قیمت طلا در بازار کرمانشاه