مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 10:052018-10-23بين الملل

بولتون در مسکو: کمپین مداخله هیچ تاثیری در انتخابات 2016 نداشت


مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که وی به مقامات کرملین گفته است اعتقاد ندارد مداخله های روسیه تاثیری در انتخابات 2016 داشته است اما این مساله باعث بی اعتمادی گسترده میان مسکو و آمریکا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که در سفری دو روزه و دیدار با مقامات روسی به مسکو رفته است، به کرملین نسبت به مداخله در انتخابات پیش روی آمریکا (انتخابات میان دوره ای کنگره) هشدار داد.

بولتون در مصاحبه با شبکه رادیویی اکو مسکو وی اعلام کرد: من در دیدارهایم به همکاران روسی اعلام کردم که فکر نمی کنم هرآنچه که آنها به منظور مداخله در انتخابات 2016 انجام دادند تاثیری بر آن انتخابات داشته است اما این اقدامات تنها باعث بی اعتمادی آمریکا به روسیه شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بزرگترین مانع برای دستیابی به توافقی درباره مسائلی که ممکن است حتی منافع ملی ما را تامین کند اینگونه اقدامات است.

شما نباید در انتخابات ما مداخله کنید.

من امیدوارم این اظهارات برای شما متقاعد کننده باشد.

این اظهارات بولتون در پاسخ به سوالی درباره محاکمه یک زن روسی توسط وزارت دادگستری آمریکا به اتهام مشارکت در مداخله در انتخابات پیش روی آمریکا اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون در مسکو: کمپین مداخله هیچ تاثیری در انتخابات 2016 نداشت

بولتون در مسکو: کمپین مداخله هیچ تاثیری در انتخابات 2016 نداشت