مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1397 ساعت 03:552018-10-23سياسي

بلاک چین و هوش مصنوعی؛ پردرآمدترین تخصص در جهان


تازه ترین تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که رشته های مرتبط با فناوری بلاک چین و هوش مصنوعی در مقایسه با سایر رشته های دانشگاهی، حقوق و طرفداران بسیار بیشتری خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به گسترش روزافزون فناوری های نوینی همچون بلاک چین (Blockchain)، هوش مصنوعی (artificial intelligence) و یادگیری ماشینی (machine learning) در صنایع و حوزه های مختلف تکنولوژی همچون ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، به نظر می رسد که رشته های دانشگاهی و آکادمیک مرتبط با این حوزه ها نیز از استقبال بی نظیری برخوردار شده است.

در گزارشی که شبکه خبری CNBC درباره مشاغل پرطرفدار و حقوق های مربوط به آن ارائه داده و منتشر کرده است، رشته و شغل های مربوط به فناوری توسعه و بکارگیری بلاک چین در صدر مشاغل پردرآمد و پرطرفدار جهان قرار گرفت.

این تحقیقات که توسط موسسه تحقیقاتی و آماری فرانسیسکو گردآوری شده و بدست آمده است نشان می دهد که مهندسان بلاک چین به طور متوسط حقوقی حدود 150 هزار الی 175 هزار دلار در سال می گیرند که تقریبا بسیار بیشتر از میانگین سایر مهندسان (سالانه 135 هزار دلار) است.

فناوری بلاک چین که این روزها کاربردهای بسیاری بخصوص در صنعت ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده دارد، از استقبال بی نظیری از سوی کاربران، شرکت ها و صرافی های فعال در این حوزه برخوردار شده است و به نظر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاک چین و هوش مصنوعی؛ پردرآمدترین تخصص در جهان

بلاک چین و هوش مصنوعی؛ پردرآمدترین تخصص در جهان