مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 23:102018-10-22سياسي

روابط ایران و ویتنام به مرحله تازه ای از توسعه وارد می شود


روابط و همکاری های میان ایران و ویتنام وارد مرحله تازه ای از توسعه شده و زمینه های گوناگونی از جمله سیاست، اقتصاد، - تصویر آرشیوی است.

سفیر ویتنام در تهران تاکید کرد: روابط و همکاری های میان ایران و ویتنام وارد مرحله تازه ای از توسعه شده و زمینه های گوناگونی از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و آموزش را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگوین مان هین سفیر ویتنام طی سخنانی در مراسم چهل وپنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان ایران و ویتنام اظهار کرد: از طرف دولت و مردم ویتنام از دولت و مردم ایران به خاطر همکاری آن ها با ویتنام در زمینه های مختلف در سالیان گذشته قدردانی می کنم و آرزو دارم دولت و ملت ایران در ساخت و توسعه ملی به دستاوردهای بزرگتری در آینده برسند.

وی افزود: ویتنام و ایران دیرزمانی است که از پیوندهای دوستانه ای بهره مند بودند و طی 45 سال گذشته در فراز و نشیب تاریخ، روابط دوجانبه دو کشور توسط نسل های مختلف از رهبران و مردم همواره و بی وقفه بهبود یافته و هم اکنون روابط و همکاری های دو کشور وارد مرحله تازه ای از توسعه شده است.

سفیر ویتنام در تهران همچنین بیان کرد: طی دو سال گذشته دولت های دوطرف دوبار در عالی ترین سطح هیات های بلندپایه برای دیدار از دو کشور سفر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران و ویتنام به مرحله تازه ای از توسعه وارد می شود

روابط ایران و ویتنام به مرحله تازه ای از توسعه وارد می شود