مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 19:412018-10-22دانش

وضعیت امروز ما نتیجه سازش هایمان در برجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران امروز در نشست بررسی آینده برجام و تحریم های 13 آبان آمریکا علیه ایران که توسط معاونت سیاسی بسیج اساتید تهران بزرگ در محل دانشگاه تهران برگزار شد، - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: واقعیت این است که ما در فضای برجام سیاست سازش را در پیش گرفتیم که امروز عواقب این سیاست را شاهدیم و در آینده نیز عواقب آن ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران امروز در نشست بررسی آینده برجام و تحریم های 13 آبان آمریکا علیه ایران که توسط معاونت سیاسی بسیج اساتید تهران بزرگ در محل دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: واقعیت این است که ما در فضای برجام سیاست سازش را در پیش گرفتیم که امروز عواقب این سیاست را شاهدیم و در آینده نیز عواقب آن ادامه می یابد.

وی افزود: هر کشوری که در سیاست بین الملل از الگوی مماشات و سازش استفاده کند با سطح تصاعدی مطالبات بین الملل مواجه می شود.

وقتی کشوری در راکتور خود بتن ریخته و هگزا فلوراید اورانیوم خود را منتقل می کند طبیعی است که انتظارات بین الملل از او بیشتر می شود از این رو در این فضا ما باید نقد بدهیم و نسیه دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امروز ما نتیجه سازش هایمان در برجام است

وضعیت امروز ما نتیجه سازش هایمان در برجام است